top of page

Μαρτυρίες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ CAPE TRINIDAD ΣΕ SAGUENAY - Κεμπέκ

Σε αυτό το βολικό φθινόπωρο πρωί, φεύγω από το σαλέ, που βρίσκεται σε ένα νησί, για να παραλάβω τον Martin Justice στο Chicoutimi. Σε διακοπές για 3 μέρες σε αυτήν την όμορφη περιοχή της Saguenay, μερικοί Έσσεν, φίλοι και εγώ είχαμε προγραμματίσει να πάμε και να βάλουμε μια πέτρα Raphael στην κορυφή του Cap Trinité, στον τομέα Baie Éternité. Αυτό το πέτρινο πρόσωπο, που βρίσκεται στο υπέροχο Parc du Saguenay, έχει θέα στο φιόρδ όπου έχει θεσπιστεί ένα καταστατικό της Θεοτόκου. Ο θρύλος λέει ότι το 1881, ο Charles Napoléon Robitaille, μετά από ατύχημα στο φιόρδ, ήταν κοντά στο θάνατο. Στη συνέχεια ζήτησε από την Παναγία να αποφύγει τον πνιγμό. Σώθηκε από τα νερά, και του αποτίει φόρο τιμής, δημιουργώντας ένα καταστατικό στην κορυφή του Cape Trinity.

Γνωρίζουμε τον Christian Destinée και τη φίλη του Susanne στο πάρκινγκ του Park. Ο Michaël RDA και ένας φίλος θα έρθουν αργότερα για να συμμετάσχουν στην ομάδα μας. Έτσι ξεκινάμε την πεζοπορία μας, τις καρδιές μας γεμάτες καλό χιούμορ και ενθουσιασμό. Από την αρχή, σταματάμε να θαυμάζουμε ένα τεράστιο βράχο που στηρίζεται στο κενό δίνοντας την εντύπωση ότι είναι ένα τεράστιο κέλυφος που κρύβει ένα πολύτιμο μαργαριτάρι! Με σεβασμό και αφοσίωση, ανάβουμε μια φλόγα για να ευλογούμε αυτόν τον ιερό χώρο και να του προσφέρουμε τις πιο όμορφες προσευχές μας. Μετά από αυτό το αυτοσχέδιο τελετουργικό, συνεχίζουμε την ανάβαση. Η φύση, διακοσμημένη με τα πιο όμορφα χρώματα της, μας προσφέρει ένα μαγικό και μαγικό σκηνικό. Η πανταχού παρούσα ομίχλη τονίζει τα χρώματα, ενώ συγχρόνως δημιουργεί την ατμόσφαιρα με ένα ιερό και σουρεαλιστικό μυστήριο!

Το ταξίδι είναι πραγματικά εξαιρετικό. Οι ρίζες που ενώνουν τους βράχους, τα βρύα που καλύπτουν τους τοίχους των βράχων, η πράσινη και κόκκινη λειχήνα, τα πεύκα εκατό ετών, οι ζάχαροι σφενδάμνοι έγιναν κόκκινοι, η παρουσία του φιόρδ, όλο αυτό το τοπίο μας γεμίζει με ένα αίσθημα πληρότητας και σεβασμός βαθιά για τη Μητέρα Γη μας. Χαιρετίζουμε άλλους προσκυνητές που έχουν έρθει να θαυμάσουν το τοπίο και προσεύχονται στην Παναγία.

Τέλος, φτάνουμε στην κορυφή του βουνού όπου υπάρχει μια καλύβα που μας καλωσορίζει για μεσημεριανό. Ανταλλάσσουμε με καλή διάθεση, χαρούμενος να μοιραστούμε αυτό το γεύμα.

Στη συνέχεια ανεβαίνουμε στο δάσος για να βρούμε τον κατάλληλο χώρο για να ολοκληρώσουμε την τελετή τοποθέτησης των ιερών πετρών σε αυτό το όμορφο περιβάλλον.

Ξεκινώντας από τις ερμηνείες των επισκεπτών, μαζευόμαστε σε ιερή σιωπή για να συγκεντρωθούμε πριν διαβάσουμε τις προσευχές και τον ψαλμό του Πατέρα μας στον αέρα, Ραφαήλ. Προσφέρουμε τα 4 στοιχεία στη Μητέρα μας με αγάπη και αφοσίωση. Ξεκινάμε το τραγούδι του Raphael που γεμίζει ολόκληρο τον χώρο του δάσους. Μαγεία!

Μόλις ολοκληρωθεί η εργασία, παίρνουμε το δρόμο πίσω στο Καταστατικό. Πω πω, είναι τεράστιο, με θέα στο φιόρδ! Πρέπει να έχει λάβει τις προσευχές χίλιων προσκυνητών. Καθώς σκεφτόμασταν το καταστατικό, πίσω από έναν θάμνο, ο Michaël και ο φίλος του François εμφανίζονται! Τι έκπληξη και τι συγχρονισμό!

Συζητάμε για ανάβαση, χαρούμενος που μας γνωρίσατε. Μαζί, ακολουθούμε τον δρόμο προς τα κάτω και συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε με καλή διάθεση και ευγένεια.

Τέλος, ο καθένας συνεχίζει το ταξίδι του σε διαφορετικούς προορισμούς, γεμάτος με αυτήν την όμορφη μέρα, ικανοποιημένος που συμμετείχε στο έργο του Πατέρα για το καλό όλων των όντων.

Από την πλευρά μου, κατευθύνομαι για το καγιάκ που έφυγε στην ακτή νωρίς το πρωί για να επιστρέψω στο νησί. Εκείνη τη στιγμή, ένας μεγάλος μπλε ερωδιός περνά πολύ κοντά μου, σχεδιάζοντας με αυτά τα υπέροχα φτερά, έναν μεγάλο κύκλο. Παραμένω άφωνος και συγκινημένος από αυτό το υπέροχο μάτι.

Η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις και λιχουδιές… εξαρτάται από εμάς να ξέρουμε πώς να τα καταλάβουμε!

Σας ευχαριστώ όλους για τη συμβολή σας σε αυτήν την όμορφη μέρα!

Christine Amour, Christian Destinée, Martin Justice, Michaël RDA, Susanne, François.

Ανάβαση του Mont des Loups - Κεμπέκ

Αυτό το απόγευμα της Τετάρτης 20 Αυγούστου 2014, ξεκινήσαμε, ο Adrien, ο Michaël και εγώ να ανεβούμε στο Mont des Loups στην μαγευτική κοιλάδα του Jacques Cartier.

Ο καιρός είναι όμορφος. Μόλις φτάσετε στη σκηνή, μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι του ποταμού Jacques Cartier που ρέει στο πάτωμα της κοιλάδας. Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας στο μονοπάτι που ανεβαίνει σε αυτή τη σύνοδο κορυφής για να διαβάσει την προσευχή στο βουνό. Ο Adrien αποφασίζει να ανέβει χωρίς παπούτσια. Αρχικά, αυτή η ιδέα φαίνεται υπερβολική, αλλά στο τέλος, την υιοθετήσαμε ομόφωνα και φεύγουμε με παπούτσια που κρέμονται από τον ώμο.

Τι ευχαρίστηση! Μυρίστε τη γη που κυμαίνεται από κρύο σε ζεστό, μπείτε στα ρέματα που διασχίζουν το μονοπάτι και νιώστε τις μεγαλύτερες πέτρες που μας αποβάλλουν, ουάου! Αυτή η μέθοδος μας αναγκάζει επίσης να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι επειδή οι ρίζες, οι πέτρες και άλλα εμπόδια θα μπορούσαν να μας βλάψουν. Αισθανόμαστε πραγματικά τη ζωντανή επαφή με τη Μητέρα Γη και αυτό μας φέρνει πίσω σε μακρινές αναμνήσεις που θάβονται στα πόδια μας ...

Στο δρόμο, συναντάμε μια πέρδικα που ο Michaël παρατσούκλι «κότα». Δεν πετάει μακριά αλλά περπατά ειρηνικά στο βιότοπό του. Φυσικά, πολλά τσιπ χιονοθύελλα τρέχουν απέναντί ​​μας αναζητώντας ένα πιάτο κατσαρόλας για σνακ.

Τέλος, φτάνουμε στην κορυφή. Μια ομάδα εορταστικών Γερμανών τραγουδούν τραγούδια από τις χώρες τους και μας χαιρετούν με ένα χαμόγελο. Ανταλλάξουμε μερικές λέξεις στα γερμανικά που μάθαμε από προηγούμενα ταξίδια. Η θέα είναι όμορφη. Βλέπουμε τον μακεδονικό ποταμό στο κάτω μέρος της κοιλάδας και τα βουνά μας προσφέρουν ένα θέαμα πρασινάδας και γαλήνης.

Ψάχνουμε για έναν μυστικό χώρο για να καταθέσουμε τις πέτρες. Στην πλαγιά του βουνού, ανακαλύπτουμε αυτόν τον ιερό χώρο. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το τελετουργικό, ο γκρίζος jay προσγειώνεται σε ένα κλαδί λίγα εκατοστά από εμάς. Μας παρακολουθεί χωρίς φόβο και χωρίς ντροπή. Τον βλέπουμε ως εκπρόσωπο της Μητέρας που μας υποδέχεται. Χαλαροί και ευτυχείς να υπογράψουμε, διαβάζουμε τα ιερά κείμενα καίγοντας θυμίαμα. Μόλις τοποθετηθεί η πέτρα, ο άνεμος εκδηλώνεται και έρχεται να μας χαϊδεύσει με το αεράκι του. Η φύση μας υποδέχεται με την ευλογία της και είμαστε ευγνώμονες.

Ικανοποιημένοι, παίρνουμε το δρόμο πίσω, ακόμα χωρίς παπούτσια για να τεντώσουμε την ευχαρίστηση της επαφής με τη Μητέρα. Θα περάσαμε 4 ώρες σε αυτό το μαγικό και μεγαλειώδες σκηνικό. Σας ευχαριστούμε για το βουνό που μας καλωσορίσατε τόσο καλά!

Ορειβασία στο βουνό Λίμνη του Κύκνου - Κεμπέκ

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου, ο Adrien, ο Michaël και εγώ φεύγουμε για το Parc des Grands Jardins για να ενώσουμε τον φίλο μας Christian Destinée.

Κλείσαμε μια σκηνή Utopia για να περάσουμε τη νύχτα στον ιστότοπο. Αυτός ο τύπος σκηνής προσφέρει έναν χώρο σχεδιασμένο για να φιλοξενήσει 4 άτομα, με όλες τις ανέσεις για φαγητό και ύπνο άνετα και στεγνά, χωρίς την ταλαιπωρία να μεταφέρει τον απαραίτητο εξοπλισμό για κατασκήνωση.

Η παρουσία της οροσειράς που μας περιβάλλει μας φέρνει ένα αίσθημα πληρότητας και χαράς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συναντηθούμε σε αυτό το μαγευτικό και πολύ ζωντανό περιβάλλον. Αυτά τα βουνά μας δίνουν μια αίσθηση αναγνώρισης, σαν να μας παρουσιάστηκαν μέσα από άλλα βουνά, παλιές αναμνήσεις. Η μαγεία είναι εκεί και αφήνουμε τους εαυτούς μας να διαπεραστούν από αυτήν. Καθώς έχουμε ένα βράδυ προετοιμασίας, το γεμίζουμε με τραγούδια γύρω από μια φωτιά, προσευχές, αρκάδες και την αγάπη να μοιραζόμαστε μαζί αυτήν την εκδήλωση.

Το Σάββατο το πρωί, θα αναφέρουμε στο βουνό της λίμνης Swan. Αυτό το βουνό, που βρίσκεται στο Parc des Grands Jardins, είναι ένα στολίδι του Charlevoix. Η βόρεια βλάστησή της αποτελείται από πολύ εκπληκτικά στρώματα λειχήνων σε αυτό το γεωγραφικό πλάτος. Αυτό το κάνει τόσο ξεχωριστό και την ομορφιά του. Επιλέγουμε τη μεγαλύτερη πεζοπορία, αυτή που περνάει γύρω από το βουνό, αλλά προσφέρει ένα σκηνικό που αξίζει τις καλύτερες ταινίες. Πηγαίνουμε στο βουνό για να εξηγήσουμε τον λόγο της παρουσίας μας. Τότε ξεκινά η πεζοπορία.

Κάθε παράκαμψη μας προσφέρει ένα διαφορετικό περιβάλλον και ειδικές ατμόσφαιρες. Είναι σαν το βουνό να αποκαλύπτεται από τις διαφορετικές πτυχές του, θέλοντας να μας κάνει να ανακαλύψουμε όλες τις ομορφιές του, τα μυστικά του, τις καμπύλες του και τις όψεις του. Εναπόκειται σε εμάς να τα ανακαλύψουμε και να τα τιμήσουμε.

Κάνουμε μια πρώτη στάση στην άκρη μιας λίμνης που βρίσκεται στη μέση του δάσους. Το νερό είναι καθαρό και διαυγές. Παίρνουμε ένα μικρό δάγκωμα, ευλογούμε τους undines και φεύγουμε. Εκεί, ξεκινά η ανάβαση σε μια πρώτη κορυφή. Το τοπίο είναι εκπληκτικό. Το χρώμα της λειχήνας ενός απαλού πράσινου νέον που περιβάλλεται από φυτά βακκινίων που γίνονται κόκκινα ερυθρά δημιουργούν μια αντίθεση θεαματικής ομορφιάς. Έφτασε στην κορυφή, μας προσφέρει μια έκταση από χρωματιστά βουνά. Προσγειωνόμαστε στα βράχια που μας καλωσορίζουν, σχηματίζοντας ένα πάτωμα σταθερότητας κάτω από τα πόδια μας. Ευλογία!

Μετά από αυτήν την πρώτη σύνοδο κορυφής, πρέπει να επιστρέψουμε στο μονοπάτι πριν αρχίσουμε να ανεβαίνουμε ξανά με γρήγορο ρυθμό. Μερικοί από εμάς είναι ξυπόλυτοι για να νιώσουμε τη μητέρα και να παραμείνει σε εγρήγορση για την επαφή της. Αυτός ο τρόπος πραγματοποίησης πραγμάτων φέρνει μια πραγματική κυκλοφορία και απαιτεί να παραμείνει επικεντρωμένος στο μάθημα.

Τέλος πλησιάζουμε τον στόχο μας, την κορυφή της λίμνης Swan. Όσο πλησιάζουμε, τόσο περισσότεροι άνθρωποι υπάρχουν. Δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η μέρα είναι λαμπερή με την παρουσία του ήλιου και των χρωμάτων πτώσης. Γνωρίζουμε λοιπόν πολλές οικογένειες, μοναχικούς ή ομαδικούς πεζοπόρους, ανθρώπους που είναι ευτυχείς να έρθουν σε επαφή με τη φύση. Στην κορυφή, όλοι έρχονται μαζί. Γίνεται το σημείο συνάντησης για να φάτε μαζί, να μιλήσετε, να θαυμάσετε το περιβάλλον από αυτή την άποψη προσφέροντας γωνία 360 μοιρών.

Παίρνουμε το φαγητό μας με ηρεμία ενώ εξετάζουμε το μέρος για να βρούμε το μέρος για να βάλουμε την πέτρα του Ραφαήλ. Συνήθως η Μητέρα μας στέλνει έναν εκπρόσωπο για να μας καθοδηγήσει. Αυτή τη φορά, ένα μικρό πουλί εμφανίζεται και περπατά προς το μέρος όπου θα εγκατασταθούμε, είτε στην ανατολική πλευρά του βουνού, εκτός θέασης.

Κατά την αναζήτησή μας, ο Adrien συνομιλεί με μια κυρία και έναν νεαρό άνδρα από τη Γαλλία. Είναι χαρούμενοι που γνωρίζουν ότι είμαστε οι Έσσενες. Μας ζητούν να συμμετάσχουμε στο τελετουργικό μας.

Είναι το πρώτο! Δεχόμαστε το αίτημά τους και πηγαίνουμε για να σχηματίσουμε έναν κύκλο για να πούμε τις προσευχές και να βάλουμε την πέτρα και τους shungites. Συγκρατημένοι από αυτό το τελετουργικό, παίρνουμε το δρόμο μαζί για να συζητήσουμε και να μάθουμε περισσότερα για το ένα το άλλο. Κατά τη διάρκεια της κατάβασης, μας ζητούν να συμμετάσχουμε στο τελετουργικό τους να ευλογούν έναν Κρύσταλλο και να τον στέλνουν σε μια λίμνη. Συμφωνούμε να συμμετάσχουν μαζί τους. Φτάσαμε στη λίμνη κατά την επιστροφή, σχηματίζουμε έναν άλλο κύκλο, πόδια στο νερό για να προσφέρουμε την πέτρα στην υδρόβια πτηνά. Καθώς ο Χριστιανός με ζητά να κάνω την προσευχή, κάνω αυτό αφιερωμένο στον άγγελό μου.

Στη συνέχεια, η πέτρα στέλνεται στο κάτω μέρος του νερού γεμάτο με τις πιο όμορφες σκέψεις μας.

Τέλος, επιστρέφουμε στην αφετηρία μας, γεμάτη με αυτήν την όμορφη εμπειρία, χαρούμενος που ταξιδέψαμε 11,8 χλμ για να επιτύχουμε τον στόχο μας, δηλαδή να ευλογούμε τις βασιλείς της Μητέρας μέσα από αυτό το τελετουργικό μεγαλείου.

Ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή σας!

Christian Destinée, Adrien RDA, Michaël RDA, Christine Amour.

lac des cygnes.jpeg

Αναρρίχηση στο βουνό Lac O'Neill - Κεμπέκ

Αυτό το όμορφο απόγευμα του Σαββάτου, πηγαίνω στην Ide και την κόρη της Mélanie για να πάω και να βάλω μια πέτρα στην περιοχή των Απαλαχίων, όπου έχουν ένα σαλέ.

Ο Ide που είναι 73 ετών, πήρε το σχοινί AR τον Ιούνιο του 2015, κατά τη διάρκεια του πρώτου εορτασμού στο Κεμπέκ. Ήταν πολύ συγκινημένη από τις διδασκαλίες και τα βιβλία της παράδοσης. Νοσηλεύτηκε για αρκετούς μήνες για καρκίνο, αφιερώθηκε εξ ολοκλήρου στην ανάγνωση των βιβλίων και των Ευαγγελίων του Essene. Κατά τη διάρκεια των επισκέψεών μου σε αυτήν, την είδα μεταμορφωμένη, επέστρεψε στη ζωή και ενθουσιώδης για τις αναγνώσεις που μοιράστηκε μαζί μου με μεγάλη χαρά.

Όταν της είπα για την πέτρα του Ραφαήλ και το έργο Pure Ether, με έκανε να υποσχεθώ να τη συνοδεύσω να πάει και να μεταφέρει μία από αυτές τις ευλογημένες πέτρες στην κορυφή ενός βουνού στην περιοχή της.

Εδώ είμαστε και οι τρεις στην κορυφή αυτού του βουνού που βρίσκεται στην πόλη Frampton της περιοχής Chaudière-Appalaches. Βρισκόμαστε στην άκρη ενός μονοπατιού που μας οδηγεί στην άκρη ενός γκρεμού, όπου η θέα αφήνει να κοιτάξει κοιλάδες και ένα αιολικό πάρκο στο βάθος.

Ψάχνω χώρο για την κατάθεση λίθων με την Mélanie, την κόρη της. Μόλις βρεθεί, διαβάζουμε την προσευχή μαζί, καίμε το θυμίαμα και διαβάζουμε ένα απόσπασμα από έναν Ψαλμό Ραφαήλ.

Αποστολή εξετελέσθει! Η Μελανί εκπλήσσεται για την απλότητα αυτού του τελετουργικού. Τώρα θέλει να συμμετάσχει σε άλλες αναρριχήσεις όποτε είναι δυνατόν να έρθει .... Επίσης, έχει δεσμευτεί να έρθει και να κρατήσει το σχοινί αυτό το Σάββατο κατά τη διάρκεια της RA μας στο Κεμπέκ!

Σας ευχαριστώ για τη ζωή για αυτό το όμορφο επεισόδιο, όλα με απλότητα και ευγνωμοσύνη!

Christine Amour, Ide RDA, Melanie

Αναρρίχηση Όρος Μπιλιάτ - Γαλλία

Όχι ξενώνες, φτάνουμε την ημέρα πριν από το καλοκαιρινό άνοιγμα του κάμπινγκ, 1 Ιουλίου, έναρξη τουρισμού στα φαράγγια του Devil's Bridge. Το bivouac μας είναι αυτοσχεδιασμένο δίπλα στο ποτάμι. Ευτυχώς το πρωί ένας οδηγός από την Jotty μας δείχνει το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε για την ανάβαση, διαφορετικά θα προσπαθούσαμε να ανεβούμε στη λάθος πλευρά. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να ζητήσετε οδηγίες.

Από τα πρώτα μας βήματα, συναντάμε ένα φίδι. Γνωρίζουμε ότι θα είναι σημαντικό να ελέγχετε τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις διαθήκες σας για να εργαστείτε με σαφήνεια. Φτάσαμε στη σκιά των δέντρων σε αυτήν την καυτή και ηλιόλουστη μέρα, τελικά από την όραση, παρουσιαστήκαμε στους πρόποδες του βουνού με την προσευχή στο μεγάλο πνεύμα του Mont Billiat (αυτό του πρωτοκόλλου ανάβασης). Ζητήσαμε να είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε αυτό το έργο ανάληψης αν είναι θέλημα του Θεού.

Το δάσος μαγεύει με πολλές φυσικές πύλες (βράχια και στις δύο πλευρές του μονοπατιού). Κάναμε πολλές προσευχές για να ευλογήσουμε όλα τα όντα της φύσης με τραγούδια Essene και χάρη στο νερό του Πατέρα μας Gabriel που κάναμε να ρέει πάνω στην πέτρα.

Οι αγελάδες χτυπούν τις καμπάνες τους ενώ βόσκουν στην άκρη του δάσους. Αυτοσχεδιάζουμε ένα τραγούδι για τον Hathor.

Τα βράχια είναι εντυπωσιακά, είναι τα τείχη των Μεβώνων.

Αφήνουμε ένα βιβλιαράκι με τις καθημερινές σκέψεις του Essene στο παρεκκλήσι της Παναγίας κοντά στα σαλέ του Pertuis.

Ξεκινάμε ένα απότομο μονοπάτι μερικές φορές σε μια κορυφή που χρησιμοποιείται από ζώα και περιπατητές στην κορυφή. Τέσσερις ορεινές κατσαρίδες αιωρούνται και προσγειώνονται στο σταυρό της κορυφής σαν να μας καλωσορίζουν. Βάζουμε τα παπούτσια μας και τελειώνουμε ανεβαίνοντας με γυμνά πόδια. Τα πουλιά πετούν μακριά, περιστρέφονται γύρω μας για λίγα λεπτά.

Το πανόραμα είναι υπέροχο πάνω από τη λίμνη της Γενεύης και τα γύρω βουνά. Κάνουμε το τελετουργικό στην κορυφή έπειτα ένα τραγούδι και συνοδεύονται από μια ανάγνωση του Ευαγγελίου και μια προσευχή Essene στις 4 κατευθύνσεις. Κατεβαίνουμε ελαφρά και χαρούμενοι με αυτήν την υπέροχη ανάβαση ως ζευγάρι. Από τώρα και στο εξής, οι ωμές πράσινες πέτρες μας έχουν βρει έναν τόπο ζωής και λάμψης για το καλό όλων των όντων.

Alexis Souplesse & Coline Ronde des Archangels

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΟΥΜΑΝΟ - ΣΤΗ ΒΕΝΕΤ ΠΡΕΑΛΠΙ, Ιταλία

Είναι χαρά που στις 19 Μαρτίου 2016, οι Έσσενοι στην Ιταλία έβαλαν την πρώτη πράσινη πέτρα στο Όρος Σούμαν.

Αυτό το έργο οργανώνεται από τη Monica Concentration και τον Marcelliano Compréhension.

Ήμασταν στα 21 με τη μικρή Essene Chloé, κόρη του Filippo RDA και τη σύζυγό του Claudine RDA. Η παρουσία του Josette μεταξύ μας ήταν ένας πολύ σημαντικός πυλώνας για τις κινήσεις που αφιερώθηκαν στον Αρχάγγελο Ραφαήλ στην κορυφή του Όρους Σουμάνο και σας ευχαριστώ για την ενέργεια, τη χαρά, τον ενθουσιασμό που μας έδωσε κατά την ανάβαση. Στον κύκλο μας υπήρχαν φίλοι από τους Έσσεν, τη Σάρα και την Άντα, τις κόρες του αδελφού μας Francesco RDA, τον αδελφό Michel του Claudine και τη μητέρα Bruna της Marcelliano Compréhension, που συμμετείχαν στην ομάδα μας για την ανάβαση.

Το όρος Summano (mt 1.296) μοιάζει - φαίνεται από τη μία πλευρά - σαν ηφαίστειο. Είναι ένα ιερό μέρος, επειδή ένας αρχαίος μύθος λέει ότι στην κορυφή αυτού του βουνού υπήρχε ένας ναός αφιερωμένος στον θεό του κάτω κόσμου Πλούτωνα. Αυτό το βουνό βρίσκεται στο Prealpi Vicentine (στα βορειοανατολικά της Ιταλίας).

Σε αυτήν την ημέρα η άνοιξη μας έδωσε έναν ευχάριστο ήλιο και ο ουρανός ήταν μπλε, καθαρός, τα μάτια μας βίωσαν το όραμα από την κορυφή του βουνού. Στην αρχή του ιερού έργου, που ξεκίνησε στους πρόποδες του βουνού, συνδεθήκαμε με τη Μητέρα με τον ΟΜ και αφού ο Μαρκελιάνο Κατανόηση μας εξήγησε την ιερή προέλευση του Όρους Σούμαν. Όλοι μαζί, σχηματίζοντας έναν κύκλο, προσευχηθήκαμε στο πνεύμα του βουνού για άδεια να ανέβει για να βάλει την πράσινη πέτρα.

Από την αρχή, μια μικρή ομάδα σταματά να θαυμάσει το σχήμα του βουνού, το οποίο από την άλλη πλευρά μοιάζει με πρόσωπο.

Η διαδρομή είναι πλούσια με κίτρινα λουλούδια, μοβ και σταγόνες χιονιού. Το χιόνι που έπεσε από λίγες μέρες έλιωσε κάτω από τον ήλιο. Όλη αυτή η ρύθμιση μας γεμίζει με ένα αίσθημα πληρότητας και βαθύ σεβασμό για τη Μητέρα Γη μας. Η επαγρύπνησή μας με κάθε βήμα που δοκιμάζεται, το θάρρος να ξεπεράσει την κόπωση, δυσκαμψία, δύσπνοια. Αλλά μιάμιση ώρα αργότερα, ήμασταν στην κορυφή.

Ο Marcelliano Compréhension βρίσκει τον κατάλληλο χώρο για να τοποθετήσει τις 4 πέτρες shungite και την πράσινη πέτρα. Συλλέγουμε σε ιερή σιωπή για να συγκεντρωθούμε πριν διαβάσουμε τις προσευχές και τον Ψαλμό του Πατέρα μας από τον αέρα Ραφαήλ.

Προσφέρουμε στον πατέρα μας Ραφαήλ το θυμίαμα. Στη συνέχεια, ξεκινάμε το τραγούδι του Αρχάγγελου Ραφαήλ που γεμίζει ολόκληρο τον χώρο με τη Μαγεία και με τη Χοσέττα φτιάχνουμε το Αρκάνο του Πατέρα μας Ραφαήλ.

Είναι ένα όμορφο έργο και ήμασταν όλοι ενωμένοι, ενωμένοι με αφοσίωση στο Υψηλό.

Μαζί, συνεχίζουμε το δρόμο προς την κάθοδο, γεμάτο με αυτήν την όμορφη μέρα, ικανοποιημένοι που συμμετείχαμε στο έργο του Πατέρα για το καλό όλων των όντων.

Όλοι κουρασμένοι, ανταμειφθήκαμε με ένα υπέροχο γεύμα που ετοίμασε το θεϊκό χέρι της εμπειρίας του αγγέλου της μητέρας του Marcelliano.

Συγκέντρωση Monica, κατανόηση Marcelliano, Επικοινωνία Roberta, Josette Vérité, Graziella Sacrement, Manuela Maîtrise, Roberta Education, Chaumé

Ronde des Archangels, Filippo RDA, Claudine RDA, Francesco RDA, Nara RDA, Donatella RDA, Theresina RDA, Fabienne RDA.

Η ανάβαση του Soularac: ένα ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις, Γαλλία

Αφού συμμετείχαμε στον εορτασμό του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στη Γαλλία, το φθινόπωρο του 2008, αποφασίσαμε να αναλάβουμε την ανάβαση του Σουλάρακ, το ιερό βουνό του Μιχαήλ.

Στο κάτω μέρος του βουνού, πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις για μια εύκολη και ευχάριστη ανάβαση. Περπατήσαμε για ένα τέταρτο της ώρας, στη συνέχεια σταματήσαμε σε ένα ήσυχο μέρος κοντά σε ένα μικρό ποτάμι, όπου ζητήσαμε την άδεια του πνεύματος του βουνού να πάει και να βάλει την πράσινη πέτρα στην κορυφή του. Στη συνέχεια ευλογήσαμε τη Μητέρα και κάναμε προσφορές για τα ζώα.

Ξεκινήσαμε την ανάβαση σε ένα μικρό μονοπάτι σε ένα καταπράσινο δάσος. Μετά από μιάμιση ώρα, περπατήσαμε σε ένα χαλί από κόκκινα φύλλα, που περιβάλλεται από μεγαλοπρεπή δέντρα. Το φθινόπωρο μας έδωσε το δώρο των θαυμάτων του.

Βγαίνοντας από το δάσος, είδαμε δύο αετούς να περιστρέφονται πάνω από το κεφάλι μας. Λάβαμε αυτό το μήνυμα από το βουνό ως ευλογία.

Συνεχίσαμε να περπατάμε για μια ώρα και φτάσαμε στους πρόποδες της κορυφής, όπου βασιζόταν μια ατμόσφαιρα μεγάλης αγνότητας. Νιώσαμε σαν να μπαίναμε σε έναν άλλο κόσμο.

Καθώς σκοτεινόταν, βρήκαμε μια μικρή σπηλιά όπου μπορούσαμε να καταφύγουμε. Μετά το φαγητό, παρατηρήσαμε ένα σαμουά στα ύψη ενός βράχου που δεν απέχει πολύ από εμάς. Στη συνέχεια σφυρίξαμε ένα τραγούδι Essene, το οποίο του έφτασε. Γρήγορα, αρκετοί άλλοι σαμουάδες ήρθαν, περίεργοι, για να δουν τι συνέβαινε στο βασίλειο τους.

Γεμάτη με αυτή την όμορφη στιγμή της κοινής ζωής με τη φύση, κοιμήσαμε στο μικρό μας σπήλαιο. Τα αστέρια έλαμψαν στον ουρανό. Μετά από μια ήσυχη έναρξη της νύχτας, αρχίσαμε να νιώθουμε το κρύο. Ο ουρανός είχε συννεφιάσει γρήγορα.

Κατά τη διάρκεια της νύχτας, αισθανθήκαμε την ομίχλη γύρω μας. Το πρωί, ήταν κρύο, χιόνι και πολύ θυελλώδεις. Τότε ήμασταν χαρούμενοι που διατηρήθηκαν ασφαλείς από το βουνό και τις πέτρες. Αλλά έπρεπε ακόμη να ανέβουμε στην κορυφή ...

Μετά από λίγο δισταγμό ενόψει της σκληρότητας του κλίματος, ξεκινήσαμε το τραγούδι. Μιάμιση ώρα αργότερα φτάσαμε στην κορυφή. Ευχαριστήσαμε το βουνό που μας επέτρεψε να πετύχουμε σε αυτήν την ανάβαση. Στη συνέχεια, ευλογήσαμε την πράσινη πέτρα του Ραφαήλ και τις τέσσερις τουρμαλίνες, τις οποίες θάψαμε.

Επιστρέψαμε, με μια ελαφριά καρδιά και χαρούμενος που συμμετείχαμε σε ένα έργο του Έθνους Έθνους για το καλό όλων των όντων.

Από την Annie Stabilité και τον Benoît Faith

21 και 22 Οκτωβρίου 2008

pic du soularac.jpeg

Μνήμη της ανάβασης του όρους Χαλεκάλα της Χαβάης

Θυμάμαι ότι έχω αυτήν τη σκέψη, αυτή την επιθυμία να βάλω περισσότερη πρόθεση στις λιθοδομές του Ραφαήλ ενώ εργαζόμουν εκείνο το πρωί της 5ης Νοεμβρίου στο μπανγκαλόου μπανάνας στο Μάουι. Υπήρχε επίσης αυτό το ον που μπήκε στο μοτέλ του ταξιδιώτη. Αυτή τη στιγμή, όλα μέσα μου μου λένε ότι θα έχουμε μια στιγμή μαζί.

Το ίδιο βράδυ, έμαθα ότι μια ομάδα ανθρώπων πήγε πολύ νωρίς στο ηφαίστειο Haléakala για να παρατηρήσει την ανατολή του ηλίου, ένα έργο που ήταν μαζί μου για λίγο και ειδικά από σήμερα το πρωί. Ενεργοποιώ χωρίς καθυστέρηση για να βρω αυτούς τους ανθρώπους των οποίων η ταυτότητα δεν ξέρω. Συσκευάζω τις τσάντες μου χωρίς βεβαιότητα και ενώ πηγαίνω να ψάξω τις πέτρες στην ιερή μου θέση στον κήπο, συνάντησα την ίδια γυναίκα για την οποία ένιωσα κάποια συγγένεια το πρωί.

Είναι η παραμονή της πανσελήνου και μοιράζομαι μαζί της την ομορφιά του ουρανού. Μου λέει ότι ψάχνει το ιδανικό μέρος για να επαναφορτίσει τους κρύσταλλους της με την ενέργεια του λαμπερού φεγγαριού αυτήν τη νύχτα. Αποφασίζω να κάνω το ίδιο και να βρω τις πέτρες Raphael στο φυσικό ναό. Έχουμε έναν μαγικό χρόνο μαζί και καθαρίζουμε τα μεταλλεύματά μας με το νερό του Gabriel. Τέλος, έρχομαι να του πω για αυτό το έργο ότι πρέπει να βρω αυτήν την ομάδα καθοριστικών για να φτάσω στα βουνά.

Ένας από τους συμμετέχοντες καταλαμβάνει το ίδιο δωμάτιο με αυτήν και ο φίλος μου μου λέει τον αριθμό της πύλης, ώστε να μπορώ να πάω και να μάθω περισσότερα. Έτσι άνοιξε για μένα μια διαδρομή προς την κορυφή του Haléakala. Αποφασίζω να κοιμηθώ μερικές ώρες κάτω από τις ακτίνες του φεγγαριού.

6 Νοεμβρίου, 2:45 π.μ. Σηκώθηκα κάτω από τα αστέρια, συγκέντρωσα τα πράγματα μου και πήγα να γνωρίσω την ομάδα. Τα 3 οχήματα είναι γεμάτα. Φεύγουμε για το ηφαίστειο. Πριν ξεκινήσω την ανάβαση 3.000 μέτρων υψομέτρου, ζητώ να σταματήσουμε για μια στιγμή ώστε να μπορώ να επικοινωνήσω με το βουνό την εργασία που σκοπεύω να ολοκληρώσω.

Κανείς δεν αντιτίθεται, αλλά έχω πολύ λίγο χρόνο και οι σύντροφοί μου με καλούν πίσω στο αυτοκίνητο. Η σιωπή της νύχτας με γεμίζει μυστήριο και την τεράστια φωτιά των ζαχαροκάλαμων και τον μαύρο καπνό που βλέπουμε να ανεβαίνει στην κοιλάδα με κάνει να αμφιβάλλω για την αρμονία του βουνού. Καλλιεργώ στον εαυτό μου την πρόθεση και τον μαγικό σκοπό της παρουσίας μου σε αυτό το μέρος και ξυπνά την προσοχή, την επαγρύπνηση και την εσωτερική μου διαίσθηση. Στην κορυφή, η κίτρινη πανσέληνος λάμπει σε μια λεπτή ομίχλη.

Είμαστε εκ των προτέρων και αυτό μου επιτρέπει να γλιστρήσω στο σκοτάδι για να εκτελέσω τις τελετές. Έβαλα τις πέτρες σε μια μικρή κοιλότητα ηφαιστειακών πετρωμάτων. Αφιέρωσα τις πέτρες από τα 4 στοιχεία και ενώνω τον εαυτό μου με το μαγικό έργο της τάξης της ιεροσύνης με τον άγγελο της αφύπνισης. Η συγχρονικότητα της αυγής που ξυπνά κατά τη διάρκεια αυτής της εργασίας και του ανατέλλοντος ήλιου που εμφανίζεται μπροστά μου στο τέλος της εργασίας ζεσταίνει βαθιά την καρδιά μου. Με αυτήν την ευλογία, νιώθω μέσα μου τη χαρά που επιβεβαιώνει τη συμφωνία του μεγάλου πνεύματος του ηφαιστείου Haléakala.

Μπροστά από τον ανατέλλοντα ήλιο, η καρδιά μου μιλάει για πιστότητα στο φως. Αποφασίζω να διαβάσω έναν ψαλμό μπροστά από αυτό το ελαφρύ σόου. Ψαλμός 14: Πίστη. Εάν πιστεύετε στο φως, να είστε πιστοί στο φως και να μην αφήνετε τις αρνητικές δυνάμεις, εκείνοι που φιλοδοξούν να ενσταλάξουν την απιστία μέσα σας.

Είμαι μέσα.

Capture%20d%E2%80%99e%CC%81cran%202020-1
Capture d’écran 2020-11-09 à 20.46.35.

Mont Gosford - Κεμπέκ

Ο ενθουσιασμός μου για τα βουνά ήταν μεταδοτικός για τους αδελφούς και τις αδερφές μου Essene. Κατόπιν αιτήσεών τους, οργάνωσα μια δραστηριότητα προς το Mont Gosford στο Zec Louise-Gosford στο Estrie, πολύ κοντά στις αμερικανικές γραμμές.

Αυτό το Σάββατο πρωί, 11 Οκτωβρίου 2014, στο πανδοχείο του χωριού Essénien, μια ομάδα 15 γενναίων ορειβατών που συνοδεύτηκε από τον σκύλο του Cindy συμμετείχε στο έργο του Raphael. Είναι 7 π.μ. 30 λεπτά. Μεγάλη αναχώρηση, με αυτοκίνητο, για το Mont Gosford.

Όταν φτάνουμε, στο φράγμα Zec, η ομάδα μας κάνει check in. Είμαστε όλοι κατάλληλοι για την ανάβαση για ορεινή διαδρομή 9,0 χλμ. ταξίδι μετ 'επιστροφής με κατακόρυφη πτώση 560 μέτρων για κάλυψη. Μια καλή πρόκληση για όλους μας.

Είναι περίπου 9:30 π.μ. Βρισκόμαστε στους πρόποδες του βουνού: μια μικρή συνάντηση για να δώσουμε τις οδηγίες ασφαλείας. Όλοι μαζί, προσευχόμαστε στο πνεύμα του βουνού, ζητώντας άδεια να τοποθετήσει την ιερή πέτρα στην κορυφή του. Η αρχή έχει δοθεί, όλα ξεκινούν με χαρά.

Διασχίζουμε ένα δάσος σφενδάμνου σε ένα μονοπάτι με πολύχρωμα φύλλα. Αυτό απαιτεί από εμάς να συγκεντρωθούμε για να εντοπίσουμε πέτρες και υγρά μέρη γιατί το φθινόπωρο άφησε το σημάδι του. Μικροί δείκτες, προσαρτημένοι στα δέντρα, μας καθοδηγούν να ακολουθήσουμε αυτό το τμήμα της διαδρομής. Ο πιο κατάλληλος μας κρατά πίσω. Μένω πίσω για να σιγουρευτώ ότι δεν θα χάσω κανέναν. Είμαστε τρία αδέλφια που συνοδεύουν μια αδελφή που είναι στην πρώτη της εμπειρία στα βουνά. Η φόρμα δεν υπάρχει, αλλά δίνουμε στον εαυτό μας το χρόνο να το υποστηρίξουμε.

Φτάνουμε σε ένα κωνοφόρο δάσος που δείχνει μια αλλαγή στο υψόμετρο. Είναι πολύ πιο απότομο τώρα για 1,3 χλμ. σχετικά με. Βρίσκομαι μόνος μου με την αδερφή μας που προχωρά με τον δικό της ρυθμό. Η υπομονή και η αμοιβαία υποστήριξη είναι απαραίτητες γιατί κουβαλάω την πέτρα. Πρέπει απαραίτητα να πάμε στην κορυφή του βουνού για να γίνουμε μέλος της ομάδας και να θέσουμε το έργο.

Φτάνουμε στην κορυφή περίπου στις 12.30 μ.μ. Οι άνθρωποι μας περιμένουν υπομονετικά. Ο καιρός είναι κρύος. Όλοι ψάχνουμε το μέρος για να βάλουμε το Actinolite και τα 4 shungites του. Σε ένα μικρό ξύλο κωνοφόρων, πίσω από το ξύλινο παρατηρητήριο, θέτουμε μαζί την ιερή τελετή. Προσευχές και αφοσίωση στο έργο του Πατέρα σε μια στιγμή κοινωνίας με τη Μητέρα Γη. Προσφέρουμε τα 4 ιερά στοιχεία και αφιερώσουμε τις πέτρες. Μαζί προσφέρουμε τις προσευχές και ευχαριστούμε το πνεύμα του βουνού που μας υποδέχτηκε.

Ικανοποιημένη με το έργο που καταργήθηκε και με μια χαρούμενη καρδιά, η ομάδα ξεκινά για το δρόμο της επιστροφής. Εγώ και η αδερφή μου αφιερώνουμε χρόνο για να φάμε και να παρατηρήσουμε τη θάλασσα των βουνών γύρω μας. Σε υψόμετρο 1193 μέτρων, είμαστε στην υψηλότερη κορυφή σε αυτήν την περιοχή του Estrie. Αποστολή εξετελέσθει! Στο δρόμο της επιστροφής, στους πρόποδες του βουνού, η αδερφή μας Laurence μας καλωσορίζει με μια μικρή φωτιά. Μια στιγμή ξεκούρασης και ευχαριστώ για την όμορφη φύση μας.

Ευγνωμοσύνη σε όλα τα όντα του Φωτός που έχουν συμμετάσχει στο θεϊκό έργο.

Mont Mégantic, Κεμπέκ

Κάτω από το άσπρο παλτό του Gabriel, αυτή την Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014, συναντιόμαστε για να βάλουμε τη δωδέκατη πέτρα του Raphael.

Θα είναι μια παγκόσμια προσφορά για τα δώδεκα μαργαριτάρια του κολιέ του Γαβριήλ, στο Mont Mégantic, σε υψόμετρο 1105 μέτρων

Είναι 7:30 π.μ.: αναχώρηση από τον ξενώνα στο χωριό Cookshire. Η Laurence Harmonie, η φίλη μου Suzanne και εγώ παίρνουμε το δρόμο προς τον ορεινό όγκο του Mont Mégantic στο Estrie. Όταν φτάσαμε στο Mont National Park

Η Mégantic είναι εγγραφή στη ρεσεψιόν. Ετοιμάζουμε τον εξοπλισμό μας για αυτή τη νέα και τελευταία ανάβαση του έτους. Χαρούμενες καρδιές, προσευχόμαστε στο πνεύμα του βουνού, ζητώντας

για να μας επιτρέψουν να βάλουμε τα βήματά μας σε αυτό και να βάλουμε μια ιερή πέτρα στη σύνοδο κορυφής για το έργο του Πατέρα Ραφαήλ. Γύρω στις 9:30 π.μ., ακολουθούμε το μονοπάτι για 4,9 χλμ. να κάνω.

Ακολουθούμε ένα μικρό ρέμα, στη ροή, για μια απόσταση δύο χιλιομέτρων σε ένα παραμυθένιο σκηνικό καλυμμένο με χιόνι. Η μαγεία του τόπου μας εκπλήσσει, σε όλη μας την ύπαρξη, από τα μαγευτικά τραγούδια των μικρών καταρρακτών. Στη συνέχεια, διασχίζουμε προς τα δυτικά του βουνού, σε ένα κωνοφόρο δάσος, πυκνότερο και πιο απότομο σε απόσταση 1,2 χιλιομέτρων. Στη συνέχεια, το βουνό μας προσφέρει ανάπαυλα για 1,5 χλμ. πριν ολοκληρώσετε την ανάβαση μιας τελευταίας βραχώδους κορυφής για να φτάσετε στην κορυφή.

Είναι περίπου το μεσημέρι. Φτάνουμε στον προορισμό μας με ψυχρότερη θερμοκρασία και χιονοστιβάδες που καλύπτουν ολόκληρη την ορεινή περιοχή. Φορούμε πιο ζεστά και μετά ψάχνουμε για το μέρος για να εγκαταστήσουμε την ιερή πέτρα. Σε αυτό το παγωμένο κρύο, προσφέρουμε τις προσευχές και τα τέσσερα ιερά στοιχεία στο βουνό. Στη συνέχεια αφιερώνουμε τις πέτρες (shungites και Actinolite). Εκτελούμε αυτό το τελετουργικό με την μεγαλύτερη αφοσίωση για το καλό όλων των όντων. Χαρούμενος με το έργο που καταργήθηκε, φεύγουμε για καταφύγιο, όχι πολύ μακριά από αυτό, για να ζεσταθούμε και να έχουμε ένα καλό, άξιζε σνακ.

Ο πατέρας Raphaël μας προσφέρει ένα όμορφο δώρο με την παρουσία ενός αγγελικού πουλιού. τον Καναδά Τζέι.

Γύρω στις 2 μ.μ., ακολουθούμε το μονοπάτι πίσω από το βουνό. Πραγματοποιήθηκε μια δεύτερη συνάντηση με το ιερό πουλί. Την ευχαριστούμε για την παρουσία της προσφέροντας τα φρούτα της από τη μητέρα μας γη.

Το λιωμένο χιόνι ευλογεί την παρουσία μας καθώς περνάμε. Επίτευγμα και ευτυχία στις καρδιές μας. Ευγνωμοσύνη σε όλα τα όντα, αδέλφια και αδελφές του Φωτός που μας έχουν στηρίξει σε αυτήν τη θεϊκή αποστολή ιερού έργου, του έργου των 40 κορυφών για καθαρότερους αιθέρες. Είμαι μέσα.

Mont Richardson, Κεμπέκ

Σάββατο, 31 Αυγούστου 2014, είναι μία ώρα. Φεύγω για το όρος Carleton, στο Baie-des-Chaleurs στο Gaspésie, για να βάλω μια ιερή πέτρα. Αυτή η πέτρα θα τοποθετηθεί ως μέρος του θεϊκού έργου των Εσσενών. το 50 Summits για το πρόγραμμα Pure Ether.

Έφτασα περίπου στις 4.50μμ στο γραφείο τουριστικών πληροφοριών στο Carleton-sur-Mer. Μαθαίνω ότι τα μονοπάτια έχουν κλείσει από την καταιγίδα που έπληξε στις 6 Ιουλίου. Αυτή η καταιγίδα προκάλεσε μεγάλο καταρράκτη στα δάση του τόπου. Σε μια ανάκαμψη, παίρνω την απόφαση να πάω στο Εθνικό Πάρκο Gaspésie. Έχω περίπου μιάμιση ώρα για να κάνω την κράτησή μου για ύπνο. Το Όρος Ρίτσαρντσον είναι στο μυαλό μου. Άφησα τον εαυτό μου να καθοδηγείται.

Είναι έξι τριάντα λεπτά το πρωί. Όταν ξυπνάω ακούω θορύβους σαν να χτυπάει κανείς την πόρτα. Προς έκπληξή μου, δύο νεαρά πτώματα χτυπούν με τα ράμφη τους στο παράθυρο. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτό το όμορφο πρωινό ξύπνημα. Είναι ώρα να σηκωθείς. Ακολουθούν οι προετοιμασίες. Φεύγω για το Όρος Ρίτσαρντσον σε μια ομίχλη καλυμμένη με μαγεμένη ομίχλη.

Είναι πέντε λεπτά μετά τις εννέα. Είμαι έτοιμος να ολοκληρώσω την αποστολή μου. τοποθετήστε την πέτρα Raphael στην κορυφή. Προσευχή προσφοράς στο πνεύμα του βουνού για αναρρίχηση. Πρέπει να περάσω από το Mont Joseph-Fortin για να έχω πρόσβαση στο Mont Richardson. Διασχίζω μια πρώτη γέφυρα πάνω από ένα μικρό ρέμα. Η φωτογραφία τραβήχτηκε. Η βροχή εμφανίζεται για καθαρισμό του τόπου. Φτάνοντας στη διασταύρωση δύο μονοπατιών στην κορυφή του Mont Joseph-Fortin, παίρνω αυτό που με φέρνει στο Richardson. Γνωρίζω έπειτα τη γαλαξία, τη σαβάνα. Πρίγκιπα Γοητευτικό.

Συνεχίζω το πεπρωμένο μου για να κατέβω σε μια μικρή κοιλάδα για να ανακαλύψω τα μέρη. Μικρή ομιχλώδη λίμνη στη μαγεία του τόπου, εμφανίζονται ορισμένα πουλιά: ο αμερικανικός αγωγός και ο εγκάρσιος λόφος αποκαλύπτονται στα μάτια μου. Στη συνέχεια, επιστρέφω στο βουνό του Ρίτσαρντσον για να φτάσω στην απόλυτη ιερή κορυφή. Έχω περίπου 500 μέτρα για να ανέβω, σε ένα σεληνιακό περιβάλλον γεμάτο με αλπικά φυτά που προσφέρουν τους καρπούς τους στους θεϊκούς και λεπτούς κόσμους αυτών των τόπων. Είμαι γονιμοποιημένος από το τραγούδι της Ειρήνης από τη μητέρα μας Γη. Έχω ένα μεγάλο συναίσθημα ενότητας με τα πάντα, καθώς και με την παράδοση του Essene και όλες τις αδερφές μου Essene που έχουν ενωθεί στην ψυχή και σκέφτονται τη θεϊκή υπόθεση.

Όταν φτάνω στην κορυφή του βουνού, σε ένα κύμα αγάπης, υποκύπτω στην κορυφή του. Τότε βρίσκω το ιερό μέρος για να βάλω την πέτρα του Ραφαήλ. Κάνω την προσφορά για να ευχαριστήσω το πνεύμα του τόπου. Κάτω από τον μεσημεριανό ήλιο, θαμμένο σε ομίχλη και ψιλόβροχο, προσφέρω τα τέσσερα στοιχεία στη μητέρα γη. Αφιερώνω τις πέτρες: Actinolite και οι τέσσερις shungites. Στη συνέχεια, τοποθετώ τις πέτρες σε μια ορεινή κοιλότητα επενδεδυμένη με βρύα στο κοίλο της. Ακολουθεί προσευχή αφιέρωσης και ενεργοποίηση των ιερών λίθων. Προσφορά ανάγνωσης από έναν ψαλμό του Ραφαήλ, τραγούδια στον Πατέρα Ραφαήλ και στη θεότητα του σφενδάμνου. Κλείνω την κοιλότητα με τις πέτρες του βουνού. Έτσι τοποθετήθηκε το ιερό έργο στη μεγαλύτερη αφοσίωση στον θεϊκό κόσμο.

Ευχαριστώ την παράδοση και όλα τα όντα που με καλωσόρισαν και μου επέτρεψαν να φτάσω στην κορυφή.

Προσφέρω αυτό το όμορφο έργο για το μεγαλύτερο καλό όλων των όντων. Είμαι μέσα.

Η μνήμη του Μωυσή επανενεργοποιήθηκε, μια πέτρα Ραφαήλ στην κορυφή του Όρους Σινά

Κατά τη διάρκεια της Συμμαχίας με τον μεγάλο Αρχάγγελο Ραφαήλ, ο Πατέρας του αέρα έδωσε στο Έσεν έθνος μια επιλεγμένη πέτρα. Μας έδειξε το μυστικό μιας πέτρας, μιας πράσινης πέτρας που έχει την ικανότητα να δέχεται τη διδασκαλία της, το φως της, την παρουσία της και αυτή του θεϊκού κόσμου. Αυτή η πέτρα έχει επίσης την ιδιαιτερότητα να επιτρέπει τη μνήμη.

Ο πατέρας Raphaël μας ζήτησε να βάλουμε μαζί του την πρώτη πέτρα αυτής της Συμμαχίας σε μια κοιλότητα στην κορυφή ενός βουνού στο χωριό Essene της Γαλλίας στην Terranova.

Σε ένα πρόσφατο ταξίδι, ένας ιερέας πήγε να τοποθετήσει μια αφιερωμένη πέτρα από τον Ραφαήλ στο Όρος Σινά, σε μια προσπάθεια να συνδεθεί με τον Μωυσή και τη διδασκαλία που δόθηκε από αυτόν τον μεγάλο γιο του Θεού.

Σύμφωνα με την παράδοση, το μοναστήρι στους πρόποδες του όρους Σινά περιέχει στους τοίχους του δέντρα τόσο παλιά που θα είχαν δει την επίσκεψη του Μωυσή σε αυτά τα μέρη. Έτσι, οι ίδιοι θα μπορούσαν να μελετήσουν την παρουσία του Κυρίου που μιλούσε στον Μωυσή. Η διδασκαλία που έχουμε σήμερα, των Δέκα Εντολών, είναι μια σύνθεση, ένα είδος συμβόλου αυτού που του μεταδόθηκε. Ένα σύμβολο δεν είναι νεκρό: είναι σαν ένας σπόρος που φέρνει τη ζωή μέσα του, το δέντρο που μπορεί να γίνει.

Με την άμεση συμμαχία του έθνους Essene και του Αρχαγγέλου Raphael, ό, τι δουλεύει με αυτήν την πέτρα που βρίσκεται στην κορυφή του Σινά θα μας φέρει στο μέλλον πολλές απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με τις αληθινές διδασκαλίες του Μωυσή. Αυτές οι διδασκαλίες θα συνεχιστούν στο σύγχρονο έθνος Essene. θα είναι ζωντανή.

Η ζωή επίσης: ο άνθρωπος εκτελεί μια πράξη και αυτή η πράξη αρχίζει να αναπνέει εάν εκτελείται σε διάφορους κόσμους. Ο Αρχάγγελος Ραφαήλ είπε: «Είναι ένα θαυμάσιο πράγμα · είναι μια υπέροχη πράξη, μια όμορφη πρωτοβουλία, να βάλουμε μια πέτρα σε αυτήν τη γη που είναι μια σημαντική στιγμή στην ιστορία των Εσσενών. Είναι ο πρόγονος ενός σώματος που είναι σήμερα το έθνος Essene. Εάν το έθνος Essene τιμά αυτούς τους προγόνους και τους κάνει να ζήσουν σε αυτήν τη ζωή, τότε ένας ισχυρός δεσμός μπορεί να σφυρηλατηθεί και όλοι οι κόσμοι μπορούν να συναντηθούν. Για τον κόσμο που έζησε την εποχή του Μωυσή συνεχίζει να ζει στις υψηλότερες σφαίρες της αιωνιότητας και να συνοδεύει τους ανθρώπους.

Εάν στη σφαίρα του χρόνου οι άνθρωποι συναντήσουν πολλαπλές και αληθινές εμπνεύσεις που υπήρξαν ισχυρές παρορμήσεις στην ιστορία της ανθρωπότητας, τότε θα χάσουν τη δύναμη του Φωτός. Οι Έσσενοι έχουν ζήσει για εκατομμύρια χρόνια. Αυτοί οι πρόγονοι, μπορούμε να τους ονομάσουμε πατέρας ή παππούς του Έθνους Έσση του σήμερα, όπως ορισμένοι ιεροφάντες της πρώτης Αιγυπτιακής αυτοκρατορίας, η Μάνη, ο Ζωρόστερ, ο Μωυσής, ο Ιησούς, ο Δάσκαλος Πίτερ Ντενόφ και τελικά ο Δάσκαλος Αββάνοφ.

Ο ιερέας επέστρεψε από το ταξίδι του αρκετές πέτρες από το Όρος Σινά που πρέπει να καθαριστούν για να αφαιρέσουν οτιδήποτε μπορεί να έχουν τοποθετήσει οι τουρίστες: ακόμα κι αν αυτό που φορούν είναι καλοπροαίρετο, συχνά αγνοούν τη γη που «διασχίζουν». Αυτές οι πέτρες θα πρέπει στη συνέχεια να ταφούν για 21 ημέρες ζητώντας από τη μητέρα να καθαρίσει τη μνήμη του τι περιέχει αυτές τις πέτρες, ασήμαντα πράγματα και να αφήσει μόνο ό, τι είναι σε συμμαχία με το έθνος Essene κατά τη διάρκεια των αιώνων.

Μέσω του Raphael Stone μπορούν να ενεργοποιηθούν όλες οι άλλες πέτρες. Μόνο αυτή η πέτρα ακτινοβολεί την αρχική θεϊκή μνήμη και μπορεί να λάμψει προς όλους τους άλλους.

Φλωρεντία

mont sinai.jpeg

Montagne du Chert, Κεμπέκ

Σάββατο, 4 Οκτωβρίου 2014, κατευθύνομαι στο Εθνικό Πάρκο Lac Témiscouata για ένα άλλο θεϊκό έργο. τοποθετήστε μια ιερή πέτρα πάνω σε ένα παλιό βουνό από σφενδάμνου. Στο παρελθόν, πριν από χιλιάδες χρόνια, οι πρώτοι λαοί πήγαιναν εκεί για να διαλέξουν μια ιερή πέτρα, που σχετίζεται με τον πυριτόλιθο, το Chert.

Φτάνω στους πρόποδες του βουνού γύρω στις εννέα. Έτοιμοι, λέω μια προσευχή για να ζητήσω άδεια από το πνεύμα του βουνού να πατήσει πάνω του και να τοποθετήσει την ιερή πέτρα του Ραφαήλ στην κορυφή του.

Ξεκινώ με χαρά και ευτυχία, την ανάβαση στο μονοπάτι. Τι υπέροχη μαγεία με όλα αυτά τα χρώματα του φθινοπώρου που προσφέρει το πολύχρωμο δάσος Maple του Father Michaël. Είμαι πολύ συγκινημένος από τόση λαμπρότητα. Προγονικοί σφένδαμνοι κατοικούσαν στο βουνό.

Έχω μια όμορφη συνάντηση με τη Μητέρα Φύση που μου προσφέρει ένα θεϊκό δώρο. ένα μανιτάρι που στολίζει μια κίτρινη σημύδα. το τσάγκα. Παίρνω μόνο μέρος του μανιταριού και ευχαριστώ το ιερό δέντρο που μου προσφέρει τις όμορφες θεραπευτικές του αρετές.

Ένα μικρό ψιλόβροχο με συνοδεύει στην κορυφή του σφενδάμνου. Βρίσκω, το μεσημέρι, το μέρος για να βάλεις την πέτρα. στους πρόποδες ενός ώριμου σφενδάμνου στη βόρεια κορυφογραμμή του βουνού. Προσφέρω την προσευχή χάρη στο πνεύμα του βουνού που με καθοδήγησε και μου επέτρεψε να φτάσω στην κορυφή του. Βάζω τις πέτρες και τις αφιερώνω με το βάλσαμο των Αρχαγγέλων. Προσφέρω τα 4 ιερά στοιχεία στη Μητέρα Γη και κάνω ένα τελετουργικό. Στη συνέχεια, διάβασα έναν ψαλμό του Πατέρα μας Ραφαήλ. Προσφέρω δύο ιερά τραγούδια στις θεότητες.

Με μια καρδιά γεμάτη χαρά και επιτεύγματα, παίρνω το μονοπάτι μέχρι τους πρόποδες του βουνού.

Ευγνωμοσύνη στον Άγγελο του βουνού και σε όλα τα όντα του Φωτός που μου έδωσαν τη δύναμη και τη θέληση να δράσω για το καλό όλων των όντων. Είμαι μέσα.

Christian Destiny.

Ταξίδι στη χώρα της Κορσικής: Μια πράσινη πέτρα από τον Ραφαήλ στην ψηλότερη κορυφή της Κορσικής,

Όρος Cintu.

Τρίτη 26 Αυγούστου 2008, μια νέα πράσινη πέτρα (Actinolite) από τον Αρχάγγελο Ραφαήλ,

τοποθετήθηκε στην υψηλότερη κορυφή στην Κορσική. Τοποθετήθηκε στο "Monte Cintu"

(προφέρετε «chinetou» που σε μια αρχαία γλώσσα σημαίνει θεϊκή γνώση που προέρχεται από την τριπλή φλόγα του Αγίου Πνεύματος: σοφία, αγάπη και αλήθεια), σε υψόμετρο 2710 μέτρων.

Την προηγούμενη μέρα, ευλόγησα για πρώτη φορά τα ποτάμια, τα βουνά αυτών των τόπων με τις θεϊκές σφραγίδες του Γύρου των Αρχαγγέλων που ζουν στην ψυχή μου.

Τους είπα για την πρόθεσή μου να τοποθετήσω μια πέτρα του Θεού στο Monte Cintu. Μίλησα επίσης με τους ανθρώπους και τα πνεύματα της φύσης που εργάζονται σε αυτήν την περιοχή. Στόχος μου ήταν να δημιουργήσω έναν δεσμό αρμονίας και φωτός με την ψυχή της γης σε αυτήν την περιοχή, καθώς ο Olivier Manitara μας έχει διδάξει συχνά όταν πηγαίνουμε σε ένα μέρος που φιλοξενεί έναν εορτασμό του Αρχαγγέλου.

Μετά από 4:30 ανάβαση, έφτασα στην κορυφή. Ανακάλυψα ότι αυτό το βουνό έφερε στη διαμόρφωσή του το σημάδι των ιερών βουνών, καθώς ήταν χαραγμένο σε τριπλή φλόγα με τη μορφή τριών βραχώδεις κορυφές.

Ήταν μια στιγμή χαράς που μπόρεσα να μελετήσουμε το όμορφο τοπίο με όλες τις κορυφές της περιοχής και ακόμη και τη θάλασσα περίπου 30 χλμ. Μακριά. Τα πουλιά ήταν εκεί και πέταξαν από καιρό σε καιρό το ένα μετά το άλλο σαν να έδιναν ένα μεγαλοπρεπές πεδίο στην κορυφή του Monte Cintu.

Έπειτα έβαλα την πέτρα Ραφαήλ σε προστατευμένο και διακριτικό μέρος. Μόλις τοποθετήθηκα, διάβασα τον Ψαλμό 49 του Αρχαγγέλου Ραφαήλ «Φροντίστε το μυαλό σας».

Ο στόχος μου ήταν να δημιουργήσω έναν δεσμό αρμονίας και φωτός με την ψυχή της γης σε αυτήν την περιοχή.

Εκείνη την εποχή, φαινόταν όλα τα πουλιά που φωλούσαν στην κορυφή, ένα δεκαπενθήμερο

ελάτε μαζί για να γιορτάσετε αυτήν τη νίκη του Φωτός. Αιωρήθηκαν πάνω από το σημείο όπου στεκόμουν και άρχισαν να τραγουδούν ακριβώς πάνω μου για λίγα δευτερόλεπτα. Το τραγούδι ήταν γεμάτο αρμονία και ομορφιά που ήταν μια πραγματική απόλαυση. Είναι σαν να αποκαλύπτουν με αυτήν την πράξη ότι ήταν οι φύλακες αυτών των ψηλών θέσεων και ότι ήρθαν να ενώσουν την κορυφή του βουνού με τον Γύρο των Αρχαγγέλων.

Στη συνέχεια διάβασα τον ψαλμό με την πρόθεση τα μηνύματα και τα έργα των Αρχαγγέλων να εξαπλωθούν σε όλο τον κόσμο και να είναι όλο και πιο γνωστό ότι αγγίζουν όλα τα ειλικρινά όντα που αναζητούν το Φως. Σε αυτήν την ώθηση, μίλησα έπειτα λόγια έτσι ώστε το Έθνος Έσση και ο Γύρος των Αρχαγγέλων να ιδρύονται στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ιταλία για να απαντήσουν στο αίτημα του Πατέρα που θέλει να βρει με αυτόν τον τρόπο ένα σώμα εκδήλωσης.

Το ρώτησα μέσω του δικτύου επικοινωνίας που έχει δημιουργηθεί στους αιθέρες

καθαρό από τις κορυφές των βουνών με τις πράσινες πέτρες του Ραφαήλ, ένα δίκτυο επικοινωνίας Essene μπορεί να ενσωματωθεί συγκεκριμένα στη γη.

Προσευχήθηκα επίσης για την ευλογία όλων των κύκλων του Φωτός μας και την ενίσχυση των δομών μας μέσω του Πατέρα του Έθνους, των τεσσάρων πυλώνων, του κύκλου των ιερέων και των ιερέων, των δώδεκα φορέων του κολιέ του Γαβριήλ και του Γύρου του οι Αρχάγγελοι, όλοι οι Έσσεν που μεταφέρουν Άγγελοι, οι εταιρίες μας Essene, τα χωριά μας Essene ...

Η 11χρονη κόρη μου που με συνόδευε και που νιώθει την Έσεν στην καρδιά του, πήγε να προσευχηθεί στον Άγγελο του Γύρου των Αρχαγγέλων, τον οποίο ήδη κάνει καθημερινά. Τα πουλιά που πετούσαν πάνω μας εγκαταστάθηκαν γύρω της - σαν να την ευλογούσαν. Ανεβαίνοντας αυτό το βουνό, άνοιξε ένα δρόμο για όλα τα παιδιά της Έσεννας που φιλοδοξούν να ενώσουν με τους Αγγέλους.

Γεμάτο με όλο το Φως που επικαλείται στην κορυφή, πήρα το μονοπάτι πίσω προς την κοιλάδα. Μετά από περίπου μία ώρα, τα σύννεφα έσπευσαν όλο και περισσότερο για να καλύψουν το βουνό και σύντομα ολόκληρη την περιοχή. Η καταιγίδα τελικά ξέσπασε, αναγκάζοντας το βουνό να τρέμει.

Έμαθα την επόμενη μέρα ότι η βροχή δεν είχε πέσει από τις 20 Ιουνίου. Ήταν μια ευλογία που κατέβηκε από τον ουρανό για να αγγίξει τη γη.

Κατά τη διάρκεια αυτής της ανάβασης κατάλαβα τη σημασία των διδασκαλιών του Olivier Manitara για τις επιρροές του Lucifer που κλέβει τη ζωή του ανθρώπου που ζει μόνο για τον εαυτό του από

παραμένοντας στην κοιλάδα του κόσμου · και από την άλλη πλευρά, η δύναμη του θείου κόσμου που έρχεται να κατοικήσει τη ζωή του ανθρώπου που θέτει τον εαυτό του στην υπηρεσία του. Για παράδειγμα, είδα ότι μέσα από την πράσινη πέτρα του Ραφαήλ έβαλα στην πλάτη μου την ιερή γη των Χωριών Έσεν και τον Γύρο των Αρχαγγέλων. Το πεπρωμένο αυτής της πέτρας είναι να εκπέμψει την ελκυστικότητα των Εσσενών στους αιθέρες των περιοχών σε όλο τον κόσμο. Αυτή η πρόσκληση είναι μια πρόσκληση για να περπατήσετε το μονοπάτι του Φωτός - αυτό που οδηγεί στην κορυφή του θεϊκού πνεύματος.

Μέσα από τη μαγική πράξη της τοποθέτησης μιας πέτρας Ραφαήλ πάνω από τα ιερά βουνά, είναι επίσης ένας τρόπος προσφοράς θρόνου στον θεϊκό κόσμο, όπου τα βουνά είναι, από την άποψη του θεϊκού κόσμου, θρόνοι στους οποίους πρέπει να κάθονται αθάνατοι Θεοί.

Στη συνέχεια συνειδητοποίησα ότι μάταια βρισκόμουν σε μια χώρα μαγικής ομορφιάς που δημιούργησαν οι Θεοί στην αρχή του χρόνου, αν δεν έφερνα μέσα μου τη γη των χωριών Essene και του Γύρου των Αρχαγγέλων, αυτό το φαινομενικό μεγαλείο δεν θα ήταν τίποτα αλλά ματαιοδοξία. Επειδή η γη που δίνει ζωή στην ψυχή μου είναι μόνο εκείνη των Εσσενών και των Χωριών τους μέσα στη Συμμαχία.

Είθε αυτή η πέτρα να είναι μια νέα νίκη, για τη μόνη νίκη του Πατέρα μας και

Γύρος των Αρχαγγέλων.

Philippe Divine Magic

monte cintu.jpeg

Santa Domingo Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Σήμερα το πρωί, φεύγουμε, για ένα διήμερο ταξίδι, ο Μπιλ (ο σύζυγός μου) ο Τομ (ο Θωμάς ο φίλος μας) και εγώ από την Sosua, ένα μικρό χωριό δίπλα στη θάλασσα στη Δομινικανή Δημοκρατία. Θέλω να πάω να βάλω μια πέτρα Ραφαήλ, αλλά δεν ξέρω ποιο βουνό ακόμα.

Ταξιδέψαμε 4 ώρες με το αυτοκίνητο προς το Santa Domingo, πήραμε ένα ορεινό μονοπάτι που οδηγούσε στην Κωνστάντζα. Σκαρφαλώσαμε τουλάχιστον 8.000 πόδια για να κατεβούμε λίγο σε μια κοιλάδα που βρίσκεται 4000 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Πρόκειται για εύφορη γη όπου η πλειονότητα της καλλιέργειας λαχανικών για τη Δομινικανή Δημοκρατία προέρχεται από αυτήν την τοποθεσία. Οι άνθρωποι εργάζονται με το χέρι και εξακολουθούν να εργάζονται με βόδια. Αυτή η κοιλάδα περιβάλλεται από ψηλά βουνά που αποτελούν την περιοχή της Κωνστάντζας.

Βρήκαμε ένα ξενοδοχείο για τη νύχτα και αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το φθινόπωρο. Κανείς δεν μίλησε πραγματικά τη γλώσσα μας, οπότε δεν καταλάβαμε πολύ καλά και ταυτόχρονα έψαχνα πού θα μπορούσα να πάω και να βάλω την πέτρα της αθανασίας. Τελικά διασχίσαμε την κοιλάδα σε χρόνο μηδέν και πήραμε το μόνο μονοπάτι που βρήκαμε. Αρχίσαμε να ανεβαίνουμε σε ένα βουνό, μη γνωρίζοντας αν πήγαινε στους καταρράκτες.

Όταν πήρα το κιτ μου, συνειδητοποίησα ότι είχα χάσει το τελετουργικό μου. Έτσι, έπρεπε να αυτοσχεδιάσω και έγραψα κάτι εγώ.

Δεδομένου ότι υπήρχε ένας πολύ απότομος αλλά περαστικός δρόμος το ίδιο, πήγαμε με αυτοκίνητο. Σε ένα σημείο φτάσαμε μπροστά στις πόρτες και μια αψίδα στην οποία γράφτηκε το Sanctuary Divino Nino (το θεϊκό παιδί). Αποφάσισα λοιπόν να κάνω το πρώτο μου αίτημα στα βουνά:

«Καλώ τον άγιο Άγγελο Χειρονομία να μας συνοδεύσει σε όλη αυτή την ανάβαση και να μας κρατήσει κάτω από τα φτερά του στη μεγάλη του προστασία.

Καλώ το πνεύμα αυτών των μεγάλων βουνών της Κωνστάντζας και ζητώ ταπεινά το βουνό τον Θεό του Παιδιού για άδεια να περπατήσει πάνω του και να βάλει μια πράσινη πέτρα αθανασίας του μεγάλου Αρχαγγέλου Ραφαήλ.

Έρχομαι ως εκπρόσωπος του Έθνους Έσση που είναι το δοχείο του σώματος του Θεού του Φωτός.

Ζητώ από τα πνεύματα, τις ιδιοφυΐες και τη μεγάλη νοημοσύνη αυτού του βουνού, ώστε να καλωσορίζω με σεβασμό τη μεγάλη ευλογία που θα εκπέμπει προς όλες τις κατευθύνσεις και θα αγγίξει τον Δομινικανό λαό.

Ενώ ό, τι κάνω είναι μια προσφορά στο Θεό το Φως, θέλω να του προσφέρω ένα σώμα Φωτός μέσω των καθημερινών μου δραστηριοτήτων. Γι 'αυτό του προσφέρω πόδια, γόνατα, σπόρους, πέψη, αναπνοή, καρδιά και χέρια, ομιλία, αισθήσεις και κεφάλι.

Είθε όλα όσα ανήκουν στο Φως να πάνε στο Φως και ό, τι δεν είναι το Φως, να βρουν ένα μονοπάτι απελευθέρωσης μέσω της ανακύκλωσης.

Μόλις στο υψηλότερο σημείο, θα μπορούσαμε να δούμε το ιερό του Θείου Παιδιού παρακάτω.

Οι άντρες έσκαψαν μια τρύπα με τα άκρα των κλαδιών. Άναψα μια φλόγα στον Μάικλ στο επίπεδο του εδάφους και ξεκίνησα το άλλο μέρος του τελετουργικού:

«Ευλογώ τον Θεό τη φωτιά Μιχαήλ

Ευλογώ τον Θεό τον αέρα Ραφαήλ

Ευλογώ τον Θεό το Γαβριήλ

Ευλογώ τον Θεό τη Γη Uriel

Ευλογώ αυτό το βουνό και το περιβάλλω με τα 4 στοιχεία και τους 4 Πατέρες αυτών των στοιχείων, αυτοί που διατηρούν τη συνοχή και την κοσμική τάξη.

Καλώ τον Άγιο Άγγελο μου, το αθάνατο ον που είμαι με αγάπη, αφοσίωση και μεγάλο σεβασμό. Τοποθετώ την πέτρα Raphael έτσι ώστε να φωτίζει και να ακτινοβολεί αιώνια για να καθαρίσει και να καθαρίσει τον αέρα και να αιθέρει τη μεγάλη ρύπανση που προέρχεται από τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις καρδιές των ανίδεων και άπληστων ανθρώπων που έχουν φέρει την ερήμωση σε αυτόν τον όμορφο πλανήτη αντιμετωπίζοντας την σαν σκουπίδια μπορώ.

Ζητώ τη δημιουργική δύναμη του Uriel, την αίσθηση του τελετουργικού του Gabriel, την αφοσίωση του Raphael και τη φωτιά του ενθουσιασμού του Μιχαήλ να ενδυναμώσει αυτήν την πέτρα έτσι ώστε να εκπέμπει τη δύναμη, τις ευλογίες και τις ευλογίες του Raphael σε όλα τα όντα και σε όλα τα 7 βασίλεια της Δημιουργίας.

Αφού έθαψα την πέτρα, συνόδευα τη φλόγα πίσω:

Μέσα στην καρδιά μου, συνοδεύω τη φλόγα του Μιχαήλ, τη φλόγα της μνήμης και την αγνότητα των κόσμων που είναι ορατοί στους αόρατους κόσμους του Πατέρα μου σε μια υπηρεσία αγάπης και προσφοράς στον Θεό το Φως.

Amin, Amin. Είμαι μέσα.

Σε τελική ανάλυση, δεν ήμουν εγώ που επέλεξα το βουνό, αλλά ήταν αυτή που με επέλεξε.

Δεν ξέρω το όνομα όλων αυτών των βουνών που περιβάλλουν την Costanza, αλλά ξέρω ότι το βουνό Divino Nino ήταν αφιερωμένο στον Θεό του Παιδιού. Είναι ένα μικρό άδειο δωμάτιο εκτός από τον πίσω τοίχο, όπου υπάρχει ένα άγαλμα του Παιδιού Χριστού, και οι άνθρωποι ανάβουν κεριά. Σχηματίζεται χωρίς λάμψη, μοιάζει με τους ανθρώπους που αποτελείται από αγρότες και καλλιεργητές. Είδαμε επίσης ένα άλλο μέρος αλλά αφιερωμένο στη Μαρία. Τέλος, το βρίσκω ευοίωνο, γιατί είχα προετοιμάσει το κείμενό μου πριν μάθω ποιο βουνό θα προσφέρω την πέτρα του Ραφαήλ και βρίσκω το όνομα πολύ κατάλληλο.